Actes de colloque 2010

Leclerc, M., Moreau, A. C., Guillemette, K. et Clément, N. (2010). How Schools Can Improve their Functioning as Professional Learning Communities, in Actes of European Conference on Education Research, Helsinki, 27 août 2010.

Moreau, A. C., Leclerc, M., Prud’Homme, R., et Stanké, B. (2010). An Exploration of Professional Learning Communities and Their Impact on Reading Achievement. Conférence publiée dans les Actes de colloque de l’European Conference on Educational Research – CER 2010, Education and Cultural Change. Helsinki, Finland, 27 August 2010.

Ruel, J. et Moreau, A. C. (2010). Pour en connaître davantage sur la transition vers le préscolaire. Dans Institut québécois de la déficience intellectuelle (Dir.), Actes du XXe Colloque thématique annuel « Une démarche à orchestrer pour des transitions harmonieuses » (p. 95-103). Montréal : IQDI – Les Éditions de la collectivité.